Tja!

Håller på att laga lite mat, citron kyckling (NOMNOMNOM), har slängt igång några diskmaskiner och ska fixa och plocka lite mer när lilleman somnat. 

Började min dag redan igår natt, vaknade 5 över 1 och kunde inte somna om efter det. Leevison låg och garva i sömnen och snurrade som en tornado..
Med Leevi på dagis däckade jag vid 11 och vaknade av telefonen vid 12:50. Pratade lite om juice plus med Emelie :) 

Gick jag upp och gjorde lunch, completen var ju i magen redan klockan 8:a så när jag väl gick och gjorde lunch vid halv 2 så fick det bli lite fiber gröt. Dock tänker jag åldrig mer salta min gröt, den smakade trolldeg :( 

Sen har jag som sagt bara plockat i köket.

Imorgon har jag praktik men jag börjar inte förarens 12 så jag tänkte dra till gymet typ vid 9. 

Nä nu måste jag kolla till maten. Skriver kanske mera sen annars skriver jag imorgon. 

JAG VILL HA SOMMAR!! 

Tjingeling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0