Nytt år nya utmaningar!

Sumeringen av 2013 går endast att beskriva som en berodalbana.
Sjukt jobbigt och mycket tårar för min skit rygg!
Men även mycket glädje och skratt av att få tillbringa tid med dom nära och kära, Leevison självklart, att jag fått kontakt med min "andra" familj, börjat plugga (än så länge med bra betyg!) och mycket mycket mer.
 
Börjar dock det nya året med att min rygg säger ifrån och jag har typ legat på soffan och knappt kunnat göra något alls.
Första dagen idag som jag verkligen är uppe, tog ner julgranen och ska sätta mig med Leevi och sortera ut leksaker som han inte använder som ska ner i källaren.
 
Mål för 2014 är att jag ska ska sätta upp ordentliga mål för mig själv om vad jag ska klara av.
Det är bara jag som kan sätta upp dom och faktiskt nå dom om jag kämpar ordentligt!
 
Ett annat mål är väl att försöka hitta en större lägenhet i det här området så att Leevison kan gå kvar på sitt underbara dagis!
 
En annan grej är väl att jag måste bli bättre att uppdatera er här på bloggen!
Jag har ingen ursäkt, jag har faktiskt bara inte haft någon lust att skriva här!
Men nu ska jag bli bättre igen.
 
Vill ni att jag skriver om något speciellt så får ni komentera eller skicka ett mail om ni inte vill att andra ska se :)
 
Nej nu ska jag knapra i mig 2 alvedon, vika tvätt och lägga mig på golvet och göra ryggövningar så att jag kan praktisera på tisdag!
 
Tjingeling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0