Morrn!

Blev väckt klockan 10 av en nyvaken liten kille som viska i mitt öra: "jag har saknat dig mamma, vi har sovit så länge nu!"
Åh mamma-hjärtat smälter!! Vi låg och morgon gosa en stund innan vi gick upp och gjorde frukost. Nu äter lilleman den i soffan och vårat mys bara fortsätter! Underbara söndag! När vi ätit klart så ska vi ner i garaget och plocka fram snowracern och sen ska vi ut och köra innan vi ska till Anneli :) 

Leevi var så söt innan, även om jag går ner i vikt (ÄLSKAR MIN COMPLETE OCH KAN INTE LEVA UTAN DEN!) så är skinnet så uttöjt och fullt av bristningar så det ser ut som russin (fast det har ändå dragit ihop sig galet mycket ni ska få alla före och efterbilder) och Leevi fråga om jag hade någon som bodde i min mage så att den skulle bli stor? 
Jag svara att det inte fanns någon inne i mammas mage utan att den är lite skrynklig efter att han låg där inne men att det inte gör något och att mamma vill ha en skrynklig mage för det är ju för att han bott där inne. 
Då titta han på mig med en riktigt harmonisk blick och säger: " Mamma, jag vill bo i mitt hus i magen igen!"
Haha! 
Jag svara att han är så stor nu så jag tror inte att han skulle få plats och att om han flyttade in i min mage så skulle vi ju inte kunna pussas, kramas och gosa. Han fundera en stund och innan han kuta iväg så sa han något i Stimed, okej men då bor jag här! 
Mammas tokitok!! 

Aja nu ska vi pulsera ut i snön! Hörs senare under dagen :D 

Tjingeling <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0