Morning!

Vaknade innan klockan idag, men vi låg kvar i sängen och gosade istället för att gå upp :) 
Mitt år ser fasiken bra ut! Blev nöjd med att göra en ombre för första gången. Ska platta håret ikväll så får vi se hur färgerna och övergången blir när det är platt :)

Iaf drog Leevison pruppkorv till dagis på snowracern. Han är så falsk för när jag kommer där flåsandes (sjuk rumpträning i uppförsbackarna!) och han har suttit bakpå utan att göra ett snack så säger han att HAN är trött i benen för att han har sprungit till dagis. Asså hallå, lille bus du har suttit ner och fått snål skjutits hela vägen! Åh han är så knäpp ;) mitt lilla monster! 

Nej nu ska jag ta min underbara shake och sen ska jag börja sminka mig :) 

Tog en bild på solen när den lyste mellan målarn påvägen hem. 
Tyckte det blev lite tjusigt, synd bara att man inte ser flingorna som föll :) 

Aja Tjingeling <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0