Moi!

Idag har jag varit på prakitken.  Praktiserade först med butiks chefen och hon hade inte hört något illa om min stängning i Nacka ;) haha! Jag och Alex som hon heter har kommit på att vi mat hetsar varandra ;') och att vi typ alltid pratar om mat och hur gott det skulle vara med det ena eller det andra, fast vi går inte och köper det! Förutom våra celsius ;) 
Sen praktiserade jag med min handledare Mimmi. Har inte jobbat med henne sen innan lovet, om man inte räknar med den dagen som
Jag hoppade in i julas och då såg vi knappt så det var super mysigt :) 
Pratade om allt möjligt som vanligt :D 

Imorgon har jag praktik 9:30-13:15 sen ska jag jobba i butiken i Haninge! Kommer bli awesome!! Stänger den med så nu borde det sitta :) ska bara be Mimmi skriva upp en grej som jag är osäker på :) 

Leevison var vaken när jag kom hem ikväll och jag funderar på om jag är ledig på torsdag om han ska få vara ledig med mig och han och jag ska hitta på något. Typ åka och bada eller något lekland? Ja vi får se hur det blir. 

Aja jag längtar fortfarande efter sommaren så därför slänger jag in en bild från i somras då jag var bättre på att ta selfies! 

Ajuste jag måste ringa en piercing studio och fråga dom hur lång tid det tar innan töjningar växer igen. Jag måste ta ut mina :(:(:( buhu!!! Jag älskar mina as coola Batman pluggar!!!!! Men jag har haft inflammation i ca 6 månader nu och det har blivit värre igen så jag orkar inte kämpa mer med dom. Vaknar upp med klegg runt hela pluggen och måste göra rent flera gånger om dagen :( åh mina älskade pluggar! Aja jag ska ändå göra en annan piercing och se om man kan töja ut en av mina gamla som växt igen så det blir nog bra ;) 

Färga håret ska jag också göra då jag är avinigt trött på den här urtvättade röda som enbart var snygg när den var precis ny färgad! Alltså innan första tvätten. Ska se till att färga det dn dag jag slutar tidigt, annars får jag ta det på söndag! 

Nå nu ska jag sova!! 
Natti Matti underbaringar! 

Tjingeling <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0