Lördag :)

Ledig lördag idag. Jag och Leevi ska göra oss iordning och sen åks ut till Haninge centrum och lämna en nyckel :) 

Sen ska vi åka snowracer och efter det ska vi mysa ner oss och kolla på film. Vi får se om han vill kolla på nån av filmerna som är inspelade på Tivo eller om han vill se nån annan vi har. 

Igår var jag på praktiken. As kul som vanligt :D 

Tog en bild på mitt hår igår också när det var plattat. Det syns typ inte när man är inomhus så jag står som en riksfjortis och tar selfies själv utomhus bara för att se hur färgen ser ut, hahaha!! 

Aja nu ska vi sätta lite fart. 

Ber om ursäkt för den bajsnödiga minen jag gör! 

Tjingeling <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0