Lite trött?

Asså jag ser ju inte klok ut! 
Som sagt, jag gick och la mig inatt vid halv 12 men somnade nog inte förrens vid halv 2, klockan ringde som sagt halv 6 och jag var på praktiken klockan 7. Klockan kvart i 2 när jag har lunch får jag frågan om jag vill stänga i Nacka! 
Jag, jobba? SJÄLVKLART! 
Så men en miljard fjärilar i magen spatserar jag in i Nacka och jag härjade det. Helt själv!! Dock med mycke telefon hjälp av fina Nea och av ord. personal i Nacka :) fy fan vad kul!!! Jag har verkligen gjort mitt första riktiga RIKTIGA pass! Jag är såååååå glad!! Tror verkligen inte att någon förstår det ruset jag har i kroppen just nu! Fjärilarna har väl minskar med en halv milli hundra del? Men jag är så jävla nöjd med mig själv! 
Om jag mot förmodan skulle gjort något helt galet så får jag ju reda på det imorgon ;) 
När jag hade låst och allt så var hela forum låst så jag blev utsläppt av en byggkille som höll på att slita ner juldekorationer! Haha jag har verkligen varit med om massor idag! 
Nu sitter den här galet trötta tjej på tuben, längtar efter lite mat och sen ska jag sova! 

Tjingeling <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0