Hejsan!

Idag har jag haft skola! 
Kändes as bra att ha Johannes som lärare! Nu kommer det bli lite mer struktur på kurserna :) 

Hann åka in till stan och fixa lite grejer, svängde även förbi East street och hörde om mina töjningar (fan vad jag tjatar om dom) men jag måste byta mina Batman :(:(:( mot sten, trä eller ben pluggar för att det ska sluta vara om dom. Mina öron säger ifrån till plasten :( 
Aja bara att spara lite då för dom var fasiken inte billiga. 

Sen gick jag och hämta Leevi och sen har vi haft fullt ös här hemma. Tog fram hans smink och kladdade på lite extra på honom, sen har vi sjungit och jag har färgat håret.  

Ni får se resultat sen om det inte blir försent, annars får ni se imorgon. 

Aja ska fixa lite här hemma nu innan färgen ska sköljas ur. BYE BYE äckliga urtvättade röd slask!!! 

Tjingeling <3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0