Hej hallå!

Idag började dagen att jag sprang på toa och sen uppsökte den ett X antal gånger under dagen :( 
Så ingen praktik för mig imorgon! 

Iaf under dagens alla löprundor har jag ändå lyckats med att prata med Patric och Johanna via Skype! Fy fasiken vad jag saknar dom nu! Tänk att dom ska vara borta i en massa veckor till! Åh deras hus såg sjukt mysigt ut! (Dom år i Thailand!) jag vill också åka! Ingen som vill sponsra oss med en resa? :P 
Nej men det blev super verkligt att dom var på andra sidan jorden när vi prata med dom och det börja skymma hos dom medans kl var prick 12 här. Nåja så länge dom har det underbart så är jag nöjd, även om Alicia gärna hade fått trycka ner mig i sin väska som hon sa innan dom åkte ;) 

Annars har det tagit mig hela dagen att vika 6 kassar tvätt och att rensa ur Leevisons garderob, han slutar ju inte växa det lilla monstret och han har så mycket grejer i sin garderob som var för litet. 

Nu ligger Leevison i sängen och jag ligger tjock på soffan, helt slut! 

Aja uppdaterar er imorgon igen, kommer gå och lägga mig snart! 

Tjingeling <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0