God mitt i natten!

Klockan ringde halv 6 och nu står jag och väntar på att min chef ska komma så att vi kan starta dagen :) 

Igår var det första dagen tillbaka på praktiken och det var super kul! Har nästan lärt mig kassan så nu får jag sköta den också :D så himla kul!!!

Här i Stockholm snöar det men det är inget att hurra för för det landar bara som en äcklig sörja, ska det snöa kan det väl lika gärna vara kallt så att det ligger riktig snö på marken och inte bara slask! 
Haha nej jag är inte bitter ;) 

När jag hämtat Leevi sen ska jag gå igenom mina ytterkläder och rensa ur de jackor som jag har men inte använder! 
Beroende på hur geggigt det är kanske vi svänger förbi parken innan. 

Skriver mera sen! 

Tjingeling <3 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Trött men fin!!

2014-11-19 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0