God kväll!

Kom hem vid halv 9 ikväll efter att ha både praktiserat och jobbat. 
As kul! :) 
Lite trött nu på kvällen bara men det är så pass kul så jag bryr mig inte att jag är trött. 
Var som sagt ute och jobbade i butiken i Haninge, träffade på 2 gamla praktikanter från vår butik i Farsta :) 

Kom hem, tryckte i mig lite mat och en passionsfrukt. Mitt nya beroende. Förutom vindruvor och honungsmelon. 
Så jäkla gott! 

Är helt vätske fylld i kroppen.. Vet inte varför men jag har mina misstankar.. 

Imorgon ska jag åka in till stan och kolla en grej och sen ska jag svänga förbi East street på söder. Ringde dit för att rådfråga om mina töjningar så jag kanske inte behöver ta ut dom. Håll tummarna :) 
Skulle egentligen åkt förbi mitt gamla jobb imorgon eftersom jag börjar skolan imorgon, men jag hinner inte det den här veckan :( hoppas jag kan åka förbi nästa vecka istället :) 

Aja nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen gå och typ sova :) 

Tjingeling <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0