Barn tid!

Idag har jag och Leevi varit på bio för första gången. Han älskade det! Han satt som ett ljus och tryckte i sig popcorn ;) 

Sen gick vi och åt sushi och sen åkte vi till Farsta. Stig och minglade med Claudia och kollade runt på lite grejer som man alltid behöver. 

Igår hade jag skola. Innan det var jag i Haninge snabbt och sen åkte jag förbi East street piercing och bytte mina pluggar. Tror att stenen heter rosenkvart men är inte säker.. Och sen gjorde jag en piercing. Septum blev det och jag älskar den. 
Kändes inte änns. 

Fy idag är jag sjukt röksugen. 
Det var runt det här datumet jag failade förra gången. Men jag ska klara det! 
Jag äter lite extra idag. Hellre något gram för tung än att ta en cigg. Och jag har ändå gått ner ett kilo till enligt vågen ;) 

Aja hörs imorgon! 

Tjingeling <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0