Uggh!

Sorry people! Har inte haft tid att skriva idag! Jag hade möte i Farsta imorse, gick i duggregnet och sen gick jag tillbaka. 
Kom hem och sen började jag med en gryta som vi skulle äta till middag :) 
Fredagsmys består av mer och chips till Chippen och honungsmelon och frysta hallon och ett glas citronvatten till mamman. Imorgon är min syndar dag så då ska jag äta lite bröd :D

Fuck mejl av ups om att mitt paket med mina produkter kommer på måndag istället pga förseningar.. Blää! 

Aja ska försöka fixa översättning så att min familj också kan läsa på bloggen! Måste också börja göra mina statusuppdateringar på engelska så att alla runt omkring mig förstår. 
Så ni dömande där ute, jag har inte varit en weekend i new york och tror att jag glömt det svenska språket! 

Nä nu ska jag fortsätta med fredagsmyset! 

Tjingeling <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0