Tja tja!

Började dagen med att skicka ut barnen och sen ställa mig i köket och göra kokosplättar, varma mackor med olika ostar och basilika och scones. 
Utnyttjade även min smoothie bok och gjorde en cheesecake smoothie med hallon. Så himla gott! Men man märker att jag krympt min mage! 1 varm macka, 1 plätt och den minsta sconsen senare ville jag kräkas. 
Vill ni ha recepten? Moha då får ni fråga för jag har inte gått efter några recept och det är inte så mycket fett i det heller :)

Mamma kom hit och gosade med Leevi en stund också när hon var påväg från Farsta. Sen somnade Leevi och jag passade på att diska och sätta igång en diskmaskin så att köket är snyggt och rent. 

Eftersom det är min syndar dag sitter jag och dricker en burk Cola light också :) 

Har en app som håller koll på hur många kalorier man får i sig. (Har visat skärm dumpning från den appen tidigare!)
Så egentligen gäller det att väga det man äter. Men det slipper jag när mina produkter kommer :D 
Eller jag kommer nog fortsätta väga och hålla koll bara för att det är kul! 

Aja nu blir det lördagsgodis för lillfisen och Madagaskar 3 :D

Tjingeling <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0