Tja tja tja!

Bröl! 
Jag har legat ÜBER sjuk sen i söndags eftermiddag.
Låter som en hes svullen grod-anka och har haft feber. Känner mig relativt bra idag jämfört med innan. Hatar att va sjuk! 
Aja Leevi hade ont i örat också så han var hemma måndag och tisdag. 

Som sagt så känner jag mig bättre och jag har typ levt på "soppa" och glass (glass får man äta om man är sjuk!) 
och jag har typ pallat äta en varmakommen eller en thai soppa och sen en skål glass på kvällen. Druckit massa te och massa varm mjölk med honung. 
Tack vare att jag ätit som jag gjort och jag typ har sista tillfället att köra igång nu ifall inte mitt liv får en drastisk vändning i oktober.. Så ska jag iaf börja med 5 dagars fastan imorgon. 
Jag har ju liksom lite smått detoxat mig från kaffe och cigg, men nu när jag varit sjuk har jag inte varit sugen på nått utav det så varför börja med det igen då? 
Så nu kör vi. 
5 dagars fastan (även kallad 5 dagars skitande) 


går ut på att man renat kroppen från slaggprodukter mm. Kosten består av te, juice och buljong typ :P 
Önska mig lycka till! Så får vi väl se hur det går :)

Tjingeling <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0