SISTA DAGEN!! 5 av 5 :)

Sista dagen :) 
Det här har gått förvånansvärt bra. Riktigt stolt över mig själv!
Vägde mig imorse, ny kissad och i troller har jag tappat 5,5 kilo. Dock är det väl mest vätska men iaf jag kommer ju inte äta monster portioner.
Var på möte igår kväll, därför jag inte uppdaterade så tyvärr missade jag min middag men det gör inget.
Jag har iaf bestämt mig för att INTE köra 5:2 dieten utan jag ska köra med en annan grej. Såfort mina produkter kommit hem så berättar jag mer om dom men oj vad det kommer bli awesome!!!! 

Idag känner jag mig dock lite tröttare än vad jag gjort de andra dagarna men det kanske är för att det är sista dagen? 

Aka nu ska jagfixa mina små uppdrag som jag fått i "hemläxa" och sen ska jag springa ner till posten och posta en liten jacka till Karlskrona :) 

Men ni fina läsare där ute. Det syns ju faktiskt i statistiken att ni är ett härligt gäng som faktiskt är inne och läser här på bloggen. Är det något speciellt ni vill läsa om eller något som ni vill veta? 
Kommentera, det går ju faktiskt att göra det anonymt ;) 

Tjingeling <3 

Jag just nu nerbäddad i soffan med en kopp fastete :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0