Min underbara lilla människa!

Hjälp vad jag älskar mitt stora lilla barn!! 
När jag kom och hämta på dagis så gick vi in och kissa. Inne på barn toaletten har dom en affisch med rymdgubbar och austronater och en ängel. Leevi var helt ivrig och sa "mamma titta, här är mamma" och pekade mot gubbarna. "Åh är det jag?" Säger jag och pekar på den kanasigaste rymdgubben, men det var inte jag.. Efter att ha pekat på nästan alla rymdisar så pekar jag på ängeln och säger är det jag? "Mm det är min mamma där!" Åh gulle gulle gull!! 
Haha så här är då jag :P

Sen gick vi och handlade inför middagen och sen lekte vi en stund innan jag började laga mat. 
Det blev lax, älskar att min lille fis är tokig i lax precis lika mycket som jag :D 
Här är min middag :)

Så jäklandes gott. 
Och såhär ser Leevi ut när han käkat färdigt :D <3 man ser ju vad han har för gener :P
Hahaha åh söta söta!! 

Sen badade vi och vi hade i massa skum och Leevi kom på att han kunde ha skägg. Det vart succé och ja här har ni bild på det med ;)
Nu ligger han och lyssnar på bamse och ska sova och jag sitter och funderar på vad det är som blixtrar utanför.. 

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0