Long time no seen!!

Men asså nu får jag skärpa mig! Har förmycket bollar i luften tror jag och då blir bloggen lidande tyvärr! 
Vi har flyttat ut garderoberna från Leevi's rum så nu är det mindre för mamma och pappa och mer för Leevi! Vi har inte gjort så mycket sen sist! Kommer inte änns ihåg när jag skrev sist! 
Leevi har börjat på stormarna avdelning, han har börjar på knatteskutt (och älskar det!!!) 
Jag söker in till skola och håller på med massa grejer på sidan av som kommer komma upp på bloggen så fort det är officiellt! 
Imorgon för vi besök från Blekinge, Emelie och hennes dotter Meja kommer för Meja hat vunnit en träff med Loreen! Hur coolt är inte det?!? 

Idag var jag och fixa ett papper på gamla jobbet och krama på mina fina gamla kollegor! Fy vad jag saknar att jobba nu men jag har fått BIG NO NO att jobba med barn igen. Men det är kul att hälsa på iaf! Alla blev super glada och det är ju kul att jag satt sånt spår i dom iaf :P 

Nu ska jag pilla mig i naveln och fortsätta rensa! Vill ni "lite större kvinnor" att jag har en bloppis? Jag har hur mycket kläder som helst som jag egentligen kan ge bort men det är i större storlekar, vissa är i 36-38 men hör av er isåfall. Min mail står ju i kolumnen bredvid! 
Annars skänks allt till kvinnojour eller kommande soppkök! 

Nu ska jag fortsätta rensa naveln så vi ses när vi ses! 

Tjingeling <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0