Kväll..

Fan nu börjar jag längta efter att tugga på något, speciellt när det är kväll!! 
Har tvärtledsnat på den där middagen man ska käka. Rödbetssaftsås är fan inte min grej! Hua! Imorgon kommer jag inte äta den skiten, jag dricker den så det går snabbare istället. Men 2 dagar av 5 avklarade så det här ska jag fan fixa! Man får med ett mat schema som man ska äta efter fast det kommer inte kag gå efter. Jag kommer att äta sallader och youghurt frukt och bär! 
As sugen på babyspenat med pressad citron över! Hur ofta blir man sugen på det det bara från ingenstans? Jag har nog aldrig blivit det iaf! 
Jag kommer fortsätta med att köra utan kolhydrater förutom att jag kommer äta bröd (fullkorn och surdeg) och att jag kommer ha en unnardag 1 dag i veckan. Tisdag och torsdag kommer bli faste dagar då jag ska testa den omtalade 5:2 dieten. Och sen ska jag se till att hinna till gymmet 2 dagar i veckan. Men det kommer jag nog hinna, speciellt om det blir som jag tänkt mig!! Awesome!!! 
Aja to be continued :) 

Idag har jag iaf sysselsatt mig med att göra om i Leevisons rum så att det inte ska se så tomt ut. Blev ganska nöjd med resultatet men jag måste köpa massa hyllor och en bättre förvaringsmöbel till hans rum istället för att allt bara ligger i backarna på golvet och under sängen.. Men jag har lagt in en inköpslista på Ikea så såfort jag har kan ska jag fixa det :) åh, det kommer bli awesome! Sen måste jag måla om och tapetsera där inne men det får bli längre fram för att se om man får någon rabatt från hyresvärden. 

Nu ska jag kolla på film med fis-Pelle! 

Tjingeling <3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0