Dag 4, 1 dag kvar!

Ställde mig på vågen när jag gick upp
imorse, -4,5 kilo på vågen :) 
Dock är det ju inte därför jag gör den här fastan. Det är för att delvis detoxa mig eftersom jag slutat röka på riktigt nu och ska börja ett lite hälsosammare liv!
Men det är tråkigt att läsa om så skit i det :P 
Idag ska jag försöka få det sista gjort här hemma. Jag ska typ skrubba golv och få ner grejer i källaren. 
Nästa projekt här hemma är att sortera i garaget och sortera papper här uppe. Fy så tråkigt! Tur att jag tjingpaxat Bämfi så hon får hjälpa mig där nere ;) men det blir sen :) 

Nu ska jag ta och göra iordning min frukost och sen sätta fart. Hörs under dagen :)

Tjingeling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0