Dag 3..

Fy fis vad jag fryser! 

Vi bar på knatteskutt innan idag och farmor var med och hjälpte till. Dom skulle testa på orientering och dom hade gjort det som en skattjakt, Leevi rockade och tyckte det var jätte kul. Pappa ville fuska men då skällde Leevi på honom att det fick man inte göra :P 

Sen åt dom vid grillen och jag gick in och handlade. När vi kom hem satte vi oss och kollade på film, men det ville inte Leevi när han var påväg att somna utan han ville leka så då blev det de istället. 
Käkade min buljonglunch når vi kom hem också och nu har jag precis ätit den fruktansvärda grönsaksjuicen! 
Jag testade att ha den i ett glas och det är precis lika äckligt och tar precis lika lång tid att få ner! Den var nästan påväg upp.. Överväger att skita i den helt och hållet och bara köra buljongen på kvällen. 
"NEJ CARRO, DET ÄR BARA 2 MIDDAGAR KVAR!!! DU KLARAR DET!!"
Ja, det är klart jag klarar det!!! 
Men fy fan säger jag bara! 

Förövrigt är det lugnt, jag sover konstigt nog sjukt bra. Jag har inte sovit en hel natt sen Leevi låg i magen. Den som är förälder vet vad jag pratar om. Man vaknar av minsta lilla grej och det gör man iaf 1-3 gånger per natt. Men jag har inte hört något alls! Stört!!! Men skönt, jag känner mig extremt utvilad :) 
Det enda dåliga är att jag fryser ännu värre idag men det är ju inte så konstigt egentligen..?!

Tjingeling <3 

Min lunch, grönsaksbuljong.. Mmmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0