Dag 2 av 5

Imorse var jag inte ett dugg hungrig, vilket jag trodde att jag skulle vara. 
"Åt" äppeljuice som morgon mål och sen till frukost vart det grönsaksjuice. 
Den är så satans äcklig kall så det var fan svårt att behålla det. 
Man ska äta den varm till middag med en halv buljongtärning och då är den faktiskt helt okej, dom andra fruktiga juicerna är ju godare men så är det ju nästan alltid. Men att dricka den här kall känns som att dricka spadet ur en burk rödbetor! Blä!! 
Aja än så länge går det bra! Känner mig inte trött eller nått. Fryser som sagt bara fast inte lika mycket som igår. Sen är jag svin dålig på att dricka vatten så jag har fyllt upp en flaska som jag måste dricka under dagen men eftersom jag dricker dåligt så är jag torr i munnen. 
Nej nu ska jag leka med Leevi innan det är dax för lunch och sen ut och leka! 

Tjingeling <3 

Middagen igår, grönsaksjuice med en halv buljongtärning. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0