Åh!

Vilken härlig jävla morgon det är.. NOT! 
Aja vi får väl se hur det här slutar..

Har precis ätit lite frukost dom bestod av 2 skedar youghurt och lite kokosflingor. Än så länge känns det bra men det som skrämmer mig lite är att jag inte alls är hungrig. Jag har varit vaken sen 8:a och tvingade i mig youghurten nu. Hmm, får se till att äta lunch vid 2 tiden så att jag inte glömmer det också. 

Nu ska jag vika tvätt då våran tvättdag är på tisdagar och tvätten blir kvar tills idag. Sen ska jag dammsuga hela lägenheten och skura golven för det var det evigheter sen jag gjorde. Imorgon ska jag skura balkongen innan det blir vinter på riktigt. 

Aja skriver mera sen. 

Tjingeling <3

Bild för 2 veckor sen på knatteskutt när monstret spela fotboll <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0