Var det någon som var trött?

Jag är så sjukt trött! Jag är inte riktigt van vid att göra något på dagarna förutom att plocka och fixa här hemma så nu när jag går i skolan så är det sån skillnad! 
Jag älskar inriktningen jag valt och allt känns så himla rätt!! 
Jag går i en blandad klass så alla är HELT olika. Men idag (andra dagen) började det släppa lite och vi började prata lite med varandra. Eller jag var en av dom få som prata mest som vanligt :P 

Annars har det väl inte hänt så mycket tror jag. 
Har fuskat med träningen sen i lördags så imorgon blir det en dubbel runda utan undantag och ordentlig träning av mage! 

Aha nu ska jag duscha Leevi och sen ska jag duscha mig själv, leta reda på mitt cv som ska med imorgon och sen ska jag fan sova, och lyssna lite på min bok! 
Har ni inte läst eller lyssnat på 50 nyanser av honom.. GÖR DET!! 
Jag är helt fast!! 

Tjingeling <3
Här om morgonen när han snott hela sängen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0