Tycker ni jag ser trött ut?!?

Seriöst! Jag går på högvarv här hemma. Kom hem vid kvart över 8 efter att ha varit i skolan till ca halv 4, stressa iväg och hämta Leevi och då Kanada givetvis tuben så jag kom upp till dagis vid halv 5. Står och pratar lite med en av Leevi's underbara fröknar så att han får avsluta sin plaskande lek. Säger "hej då, ses imorgon!" -"Men du har väl inte glömt föräldramöten ikväll?" Jag tittar frågande på henne och har totalt glömt bort det!!! Vilken tid? Halv 7.. 
Okej, stressa hem med leevison som ska hoppa i varenda vattenpöl han hittar och min arm blir som en orangutanger och släpar i marken när vi går hem. Upp för alla 42 trappstegen, det ska räknas och även berätta vilken fot som är höger och vänster förvarar steg. Upp, in, äter rester.. Klockan är 5 över 6! Slänga i sig maten kolla klockan, knyta soppåsar, kvart över, iväg, slänga soper, upp till dagis lyssna, skratta, lyssna lite till. Hemma 8:a. Möts av en liten kille som säger att han känner att han är förkyld, i med nässpray, ta tempen, hej feber 38,2 , fram med alvedon och hostmedicin. Barnet sover och nu andas jag ut till Hollywood fruarna... 

Jag kör sista energin att skriva det här, kommer typ däcka på soffan om ett tag. Eller så har jag min vanliga otur då jag som vanligt ligger på 10 växeln och kopplar av vid 2-3 inatt.. 

Nejdå världen, jag är inte trött :P jag är bara inte van ;)

Tjingeling <3 


Överstrött kanske..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0