Power walk :)

Åh jag älskar att gå ut och gå direkt när man lämnat på dagis! Gick 5,7 km idag och jag tror att jag hittat min standard runda som är skön med lagom många sega uppförsbackar ;) 
Måste köpa nya löparbyxor och en ordentlig träningsjacka eftersom att det börjar bli så satans kallt ute nu! -2 grader när vi gick imorse! Hua! 

Aja idag ska jag packa till mig och Leevi för vi drar till Dalarna ikväll.
Skönt att komma iväg innan skolan börjar och tack vare hur det varit med saker och ting här hemma.

Sen ska jag försöka lägga in film på paddan och en ljudbok på luren. Någon som vet någon bra ljudbok till tant? 

Men först av allt ska jag fortsätta träna lite här hemma. Rumpa och sen lite zumba eller yoga, får se vad jag hittar på. 

Aja skriver mera sen! 

Tjingeling <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0