Nämen om man skulle ta och blogga lite :)

Har haft fullt upp med skola och ta hand om barn som ni kanske förstår. Senaste veckan har varit ganska lugn ändå. I fredags var vi nere hos våra grannar och snicksnackade. Trevligt trevligt. 
I lördags tog vi det bara lugnt. I söndags var vi på familjemiddag eftersom brorsan drar iväg på sin årliga resa.. 
Hamnade på nån Kina-restaurang i Hornstull och vem får inte jag ögonkontakt med om inte självaste Mikael Persbrandt. Ni som känner mig vet att jag inte är starhoe över huvudtaget så jag log vänligt och tittade bort :) 
Leevi fick prata med en polis och det gjorde hans kväll. Hahaha! 
Måndag, tisdag, onsdag var det skola. Kommer seriöst inte ihåg vad jag gjorde under dom dagarna..?!? 
Idag hade vi prov och jag kom hem ganska sent så det var bara att laga mat och nu ligger jag och jäser. Och jag som skulle ut på en lång powerwalk.. Jag kanske hinner det imorgon? 
Imorgon i skolan får vi våra betyg för logistik 1 som är slut. 
Sen på kvällen ska vi ut med klassen eftersom vår klass blir 2 klasser. 
Kommer bli awesome :D:D 

Aja nu ska jag iaf göra lite maglvningar så jag inte jäser allt för mycket :P 

Tjingeling <3 

Dj Leevison <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0