Hola!!

Sorry för dålig uppdatering. 
Helt fullt upp med skolan, det är så kul :D 
Vi har varit på studiebesök i frihamnen, coops centrallager och Åhléns. As sweet ;) 
Nu på måndag kör vi igång ordentligt med logistik kursen och det känns lite tråkigt att den är så kort eftersom lager killarna inte kommer gå med oss något mer då :( vi börjar ju bli en klass ordentligt nu :) 
Aja.. 

För en vecka sen var jag och Bämfi ute och käka middag. Super sweet :) 

I veckan har jag som sagt varit i skolan, varit på praktik intervju så kära vänner vill ni mig något så finns jag från den 4 november på bik bok i Farsta 4 dagar i veckan fram till maj :) 

I torsdags slutade vi ganska tidigt så jag mötte upp Pelle och Leevi och så drog vi till Naturhistoriska. Han är lite för liten för att gå på museum med men han gillade att kolla på dinosaurierna och på hur vi gick från apor till människor. 
Dock tror jag att han gillade akvariet med Doris och Nemo i :P 

Aja nu ska jag och Beebai vila lite sen ska vi dra ut och röja i parken :) 

Tjingeling <3 
Munorgasm på min och bämfis middag!
Snodd från Bämfi.

Haha ;D
"Oj, titta mamma!"

"Leevi har du sett här?" 
"Åh det är pappa å Beebai!"


Åker lite säl :)

Och lite groda :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0