Hej på er!

Nu har det varit lite mycket att ta till sig under nya skol-veckan så jag har faktiskt inte orkat blogga. 

En sak är iaf säker, jag är såååå rätt på min utbildning!! 
Älskar det redan nu! 

I onsdags så bjöd min fina vän Sara ut mig på middag. 
Det blev tapas på el clasico på söder och så drack vi lite sangria! 
Så himla mysigt! Tack igen älskade du! <3

Igår var det juice plus möte. 
Vi gick igenom massa grejer så nu kan jag ännu mer ;) 
Håller på att måtta och fixa så ni ska få mina mått när jag började med min complete och hur det är nu ca 2 veckor senare. Helt fantastiskt! 

Efter mötet stannade vi kvar hemma hos Johanna och Patric och jag och Johanna skratta så att vi på riktigt inte fick någon luft! 
Har faktiskt lite kramp i mag. musklerna efter det ;) 

Idag har vi varit på studiebesök i frihamnen med skolan. Vi börjar ju läsa logistik nu så att vi ska få med ska baksidan av handel. 
Mycket intressant! 

Ikväll ska vi hem till Anders och Lotta på middag och dom ska kolla fotboll. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen blir det powerwalk i det fina höstvädret! 

Tjingeling <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0