God morgon!

Sorry för en ofrivillig blogg-pause! Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om dom senaste dagarna! 

I måndags fick jag hem mina produkter från juice plus! Jag har beställt en lite allt i allo shake från dom som heter complete. Den kan alltså användas både som måltidsersättning, före träning, efter träning, som ett mellanmål, ja ni fattar. 
Jag kommer byta ut ett mål och använda den som en återhämtning efter träning. Ni kommer få läsa ganska mycket om dom här produkterna och skulle ni själva bli sugna på att köpa så hör av er till mig eller om ni bara vill veta mer så kom på info träffar på torsdagskvällar! Maila mig på [email protected] så att jag kan skicka mer info till er :D

En annan awesome grej som hände i måndags är att jag kom in på skolan jag sökt till! 
En lärlingsutbildning med inriktning butik och handel :) 
Känns as bra att börja plugga :D 

Igår var jag och Maj ute på en morgon powerwalk! Vi gick runt magelungen och jag tycker vi höll en ganska bra takt :) klappar oss på axeln för att vi var så duktiga :D 


Sist är väl att Leevison ramlat och slagit i näsan stackarn så nu ser han ut som en riktig fighter (med näsan)! 

Nu ska jag ringa massa samtal och dricka min shake! 
Laterooo!! 

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0