Åh!

Ny duschad är jag och lite små sur på min telefon! 
Vi har bara tagit det lugnt idag så jag och Anders hick ut på en promenad. Vi gick ner till vattnet och tillbaka. Ner dit var det 2 km så 4 km
Fram och tillbaka. Anders gick till huset och jag valde att gå samma vända igen fast lite snabbare. När jag kom ner till vattnet dör min mobil så runkeeper dör, min bok dör och jag blir lack! 
Då från ingenstans kommer en svart bil med flak, typ amerikans Texas bil.. 
Jag blir livrädd och tänker att jag kommer bli mördad. Det känns som att de bästa stället att mörda någon är i skogen liksom. Haha jag har inte fördomar mot invandrare, jag har det för folk på landet, allt utanför Stockholm är ju landet :P 
Nej jag skojar!
Den gasar iväg så gruset sprutar runt den. När jag kommer upp från vattnet slår en annan tanke mig. Tänk om det kommer en jävla björn eller älg! Vad fan gör jag då?!? Så då gick jag ännu fortare! Haha träning fick jag iaf! 

Så nu sitter jag här i soffan med Leevison, kollar på Dora och väntar på maten. Ska lyssna lite på boken! Shit vad bra den är!! ;) 

Tjingeling <3 




Outfit of the dag.. På landet får man se ut precis hur man vill!! Jag ÄLSKAR mins strumpor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0