Statusuppdateringar!

Shit vad det är fullt upp just nu! Bloggen kommer helt åt sidan men det tror jag ni har förståelse för! Hinna plugga, praktisera och ha tid för familjen. Jag har ännu inte hittat en bra koppling mellan allt så att jag är nöjd men det kommer. 
Mah gaa vad jag ÄLSKAR min praktik!! 
Är på bik bok i Farsta och tjejerna som jobbar där är såååååå himla gulliga! Jag kunde inte fått en bättre praktik plats :D

Under veckan som gått har jag praktiserat, det var 40% i butiken under fredagen och lördagen så det var fullt ös hela dom dagarna! As kul!! 
Sen har vi träffat mormor, Leevi har träffat farmor och farfar Anders, vi har myst hemma hos Patric, Johanna och barnen och ja jag har fixat till mitt cv och personliga brev och pluggat! 
Sovit har jag gjort också ;)

I söndags hade Leevison avslutning på knatteskutt, han fick en medalj men blev lite besviken över att överraskningen som ledaren pratade om inte var godis :P sen gjorde jag söndags gryta och baka surdegsbröd! :)

Funderar på att möblera om i köket. Måste ha plats med granen någonstans i år och eftersom vi bor i en jävla skokartong så är köket enda stället jag kan komma på! 

Nä nu tänker jag bojkotta fotbollen och lägga mig och kolla på en film :) 

Tjingeling <3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0