The Swedish Dala Twins!

Jag och Johanna har och håller på med en as rolig grej. Vi pratar alltid med egensnickrad värmländsk dialekt när vi fjantar oss (ibland kan vi prata så en en hel kväll bara för att det är kul!) :D
Iaf har vi kommit på att vi är The Swedish Dala Twins!
Vi är ju så lika i ansiktet :')

Vi har även kommit på att vi ska göra som våra idoler Morgan och Ola-Conny och resa runt i världen, ha Pelle, Patric och barnen i Entourage och prata engelska med konstig dialekt!
Skulle slå så stenhårt!

Vi gör även filmer med total förvränga ansikten och skickar till varandra istället för att skriva ett sms! Hahaha!

Hela det här inlägget tillägnat jag till min twini! Att vi kan ha så sjukt kul och skratta så vi storknar var enda gång är fan oslagbart!

Johanna hittade en app också så att twinisarna fick ett ansikte. Det är alltså en blandning av mitt och Johannas ansikte i ett. Det ser hel knasigt ut! :)

Om vi kan skratta så mycket med varandra, varför skulle inte andra kunna skratta med oss då? Och inte så som man skrattar åt Morgan och Ola-Conny.

Här har ni lite bilder så får ni en smakbit från vårat roliga liv! Och kan ni så läs med knagglig värmländska, allt blir mycket roligare då ;)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0