¡Hola!

Jag har haft och har väl egentligen blogg-torka så det bara SKRIKER om det!
Kul att skriva om den alltför trasiga ryggen dagarna i enda!
Jag har iaf blivit inskriven på ryggcentrum och kommer gå deras tre månaders rehab program.

Vad har vi hunnit göra då?
Ätit middag med mamma på restaurang <3
Firat Valborg med Johanna, Patric och barnen <3
Firat mammas 48 års dag <3
Grattat bämfi med en fin video, grillat, firat Maj, myst i solen, knaprat värktabletter, lämnat papper och fikat på jobbet, fått lite färg, vikt tvätt, lekt i parken (jag tog kort och Pelle och Leevi lekte) spelat yatzy som en taliban, gjort massa köttbullar och varit riktig swedish dala twin men Johanna :D

På fredag ska jag träffa min kontaktperson på ryggcentrum och sen är allt igång :) yeeeey!!!

Pappis har tagit bort våran hemska innerdörr och hallen blev mycket större på en gång!

Ja det är väl det som har hänt!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0