Spontan middag :)

I helgen har vi tagit det ganska lugnt.
I lördags åkte Pelle och Leevi iväg till Pelles pappa och jag var hemma och städa. Sen somnade jag och Leevi på soffan och sov hur länge som helst!
Vi kollade på mello finalen och hejade självklar på Sean banan eftersom Leevi tok diggar honom :)

Idag vaknade jag as tidigt och ringde Maj för hon hade smsat.
Vi pratade en stund och sen ganska så precis efter ringde Sara och vi pratade också en lång stund. Vi skulle ha gått till parken men Leevi var trött och ville bara ligga och slöa innan han somnade på soffan. Så då passade jag på att fixa iordning i köket.
Sen kom Maj och grabbarna hit och dom stannade och åt mat. Jag och Maj satt i köket och pratade för fullt medans jag brände spaghetti och bara var allmänt förvirrad :P
Det blev en super mysig söndag :)

Nu ska jag söva Leevi och sen lägga mig och dega framför tvn med Pellson!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0