ÖÖÖÖHHH!!

Inatt sov Leevi hos mormor för jag och Pelle hade lite egen tid.
Så idag är vi lite nykära och mysiga!
Igår på dagen var vi och kolla på en lägenhet.
As mysig, är lite osäker på vardagsrummet bara men om vi får den (triangelbyte) så tar vi den rakt av,
Då skulle man slippa alla jävla trappor!!
Gudfar Simon följde med och passade Leevison medans jag och Pelle kollade in lyan.
Sen åkte Simon hem och jag och Pelle gick till Johanna och Patric på en kaffe. Myspys <3
Sen åkte vi hem, gjorde oss i ordning, åkte och lämna Leevison och sen drog vi hem till Chrilles föräldrar.
Lika trevligt som alltid :) Sen drog vi upp till LA-bar och när vi varit där ett tag så åkte vi hem till Bämfi och Jocke för Jocke fyllde år.
Svin trevligt det med!! <3
 
I veckan som va så var det Leevi´s favorit fröken på dagis sista vecka.
Sååå himla tråkigt!!
Vi kommer sakna honom super mega mycket..
Men, flyttar man så flyttar man..
 
Annars har det väl inte varit så mycket.
Måste boka tid hos Myrna för jag ser för jävlig ut i håret.
 
Aja nu ska vi väl kolla klart på bandy finalen och sen kanske jag slänger mig i ett varmt bad.
 
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0