Mammas STORA prins!!

Leevi har börjat prata jätte mycket nu på senaste tiden. Det är inte bara hans hittepåspråk utan han gör sig verkligen förstådd nu!
Vi var ju hemma hos Pelles mamma och Anders i söndags och Lotta märkte skillnad på en gång :)
Han är en riktig härmapa och om jag och Pelle sitter och pratar så har vi hela tiden ett eko efter det vi säger :P

Åh han har blivit sååå stor!!
Igår innan han skulle duscha berättade han att hans fröknar på dagis hade slutat (vilket är ett tag sen nu) och från ingenstans sa han att han sakna "Ajisiia" (Alicia) och pluddrade på om henne en bra stund :D sötis!!

Och det bästa är att när man säger jag älskar dig så får vi jag älskar dig tillbaka och så vill han oftast ha en puss i samband med det <3

Han har också börjat gå på toaletten regelbundet och säger till när han vill gå, men han har fortfarande blöja. Jag tänker droppa den när overall säsongen är över. Han är en riktig långsittare!
Han stänger dörren och sitter där inne och dinglar med benen och rullar tummarna, sen ropar han på nån av oss när han är klar!

Måste han bli större nu, stoppa tiden ett år eller två!!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0