Hallå i stugan!!

Fortfarande hemma med sjukintyg från doktorn.. På måndag kör vi in på vanliga rutiner igen!

En grej jag kom på i förrgår är att jag ska sluta helt med socker. 100 dagar börjar jag med så får vi väl se om det går. Jag menar det kan väl inte vara så svårt? Inget godis, läsk eller sötsaker! Det ska jag klara :)

Igår hjälpte Chrille mig att dra fram tvbänken så att jag kunde dammsuga där bakom! BLÄÄÄÄ säger jag bara!! Fy vad dammigt det blir vid kontakter!!

På söndag ska vi iväg och träffa Hanna och ha lekdag med några kompisar till henne och deras barn!
Det ska bli jätte kul eftersom Leevi varit hemma så pass länge och inte lekt med någon förutom mig, Pelle och Chrille. Stackarn :( så det tror jag Leevi kommer tycka är lajbans :D

Nu ska vi fortsätta leka här hemma så får vi väl se hur den här dagen slutar ;)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0