Häjj häjj!!

I söndags var vi över bjudna till fina Hannie moon (Hanna) på lunch/middag, mys och massa barnlek. Leevi fick välja kläder själv och var riktigt stolt :)
Hanna hade även bjudit över två väninnor till henne som har barn i samma ålder som Leevi och dom lekte och busade för fullt med alla som var där!
Super mysig söndag!! Tack fina Hanna för initiativet <3

I måndags var vi på jobb, skola och dagis och sen åkte vi till Farsta och köpte lite böcker till Leevi och nya byxor eftersom han gått från 92 till 104 på sina kläder! Stört bad fort han växer!!
Efter Farsta åkte vi till Johanna och Patric och åt middag och mös som alltid <3

I tisdag jobbade jag tills 7 så det blev inte så mycket sällskap när jag kom hem.

Igår jobbade jag över tills halv 5 och sen åkte jag hem och klippte av Leevi hälften av håret!
Shit, har aldrig använt maskin på ett litet barn men han tyckte det var kul och ville att mamma skulle raka mera. Dock vart han lite nyfiken om vad som killade honom i huvet så det är lite ojämnt, både det rakade och det jag klippte men vafan.. Jag begär inte att monstret ska sitta still :)

Idag har jag varit på jobbet, åkte och hämta Leevi och sen har vi bara lekt och myst här hemma.
Jag har hemma tränat lite också.
Måste försöka träna bort min onda rygg!!

Det är väl våran vecka i stora drag!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0