God morgon!

I onsdags var Leevison med mig på jobbet! Han älskade det! :)
Efter att ha jobbat över 45 min så åkte vi hem till Johanna och Patric! Jeanna och Vincent var där så Leevi blev rastad en stund utav dom :P dom knöt ett hopprep runt hans midja och sa att det var lättare att hålla koll på honom då! Hahaha :D
Sen blev det till att inviga deras galet snygga nya soffor och bära upp den andra soffan på övervåningen. Jeanna och Johanna blev hurtiga hulkar, Pelle och Patric bar på som karlar ska medans jag höll i på ena delen och fick en sticka! Patetiskt, jag vet ;) haha! As snyggt blev det iaf!!
Sen mös vi lite som vanligt och sen åkte vi hem relativt tidigt och jag somnade typ bara vi kommit innanför dörren!

Igår var jag på jobbet, dock har jag varit extremt låg. Min rygg håller på att paja ordentligt. Jag kan knappt stå upprätt längre. Jag kan liggsitta i ett läge och då gör det inte ont.. Annars stramar och strålar det mestadels hela tiden. Tidigare igår hade jag tre lägen jag kunde va i men nu är det bara ett :(

Hämtade Leevi på dagis när jag hade slutat och då har han blivit biten igen. Enligt honom så är det samma haj som bet honom förra gången. Den här gången blev han biten precis ovanför armbågen :( jävla unge!!!!!!

När vi kom hem hade Pelle gjort fint och köpt rosor till mig för att han tycker att jag verkat nere pga ryggen! Fina underbara älskade <3<3<3

Nu är jag påväg till jobbet och ikväll blir det fotboll.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0