Cha cha blååååggen!!

Idag åkte vi in till stan.
Vi gick runt i massa affärer men jag hittade fan ingenting! Håller så smått på att byta ut min garderob och eftersom jag har en bild i huvet om stilen jag vill ha är jag ännu mer kräsen än tidigare. Jag är as lätt att handla kläder till men när jag själv går och shoppar är det svårare!
Så istället för kläder köpte jag en nya ansiktsprodukter! Tvätt, skrubb, ansiktsvatten och en dag kräm! Känner att jag måste börja ta hand om mitt lilla fejs! Har slarvat som fysiken nu på sistone för mina grejer jag använde tidigare har tagit slut!
Köpte också en as tuff tisha till Leevison så att han kan glassa i lite annat än hm kläder ;)

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan melodifestivalen och sen ska jag testa mina nya produkter :D

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0