10 saker ni kanske inte vet om mig..

• Jag är ett kontroll freak!! Om saker inte blir gjorda på mitt sätt och så som jag vill ha det kan jag få fri spel och bli smått hysterisk! Pelle kallar mig för Sheldon (the big Bang theory) pga det!

• Jag är EXTREMT mörkrädd! Om bara jag och Leevi är hemma och det låter i köket så får jag panik och börjar typ gråta. Och jag vågar verkligen inte gå och titta vad det är som låter!

• Jag kan inte vissla så som man ska, jag visslar på mitt egna lilla sätt och det är 9 av 10 gånger som det inte kommer något ljud.

• Jag kan inte uttala orden regissör, regissera och bomull!

• Jag äter inte ägg och har inte gjort det sen jag var 10-11 år. Jag äter saker med ägg i men inte kokt, stekt, omelett, äggröra eller nått sånt!

• Jag vill ha checks (piercing i kinderna) men jag har nog insett att jag är för gammal..

• Jag vill bo i hus och ha några barn till.
Skulle gärna kunna tänka mig att flytta utomlands!!

• Jag dammsuger oftast när jag är förbannad! Det slutar oftast med att jag och dammsugaren blir ovänner!

• Jag tål typ inte kyla på riktigt!
Om jag är ute när det är för kallt så får jag fläskläpp, kinderna blir svullna och jag får stickningar och tappar känseln i händerna och fötterna. När vi gick till doktorn när jag var liten sa han att det blev som frost skador. Så överkänslig eller allergisk.. Jag gillar inte kyla!

• Jag tror inte på någon Gud. Ibland tror jag på spöken men det är oftast när jag är mörkrädd för då sitter jag och triggar igång mig själv. Jag tror att jag vill tro på spöken och andar och sånt och det är därför vissa saker känns verkliga. Som om någon står och tittar på en när man halv sover, det är väl hjärnan som spelar kroppen ett spratt. Typ på samma sätt som när man får en dejavú..

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0