Tomt..

Hjälp vad tomt det blev i garderoben!!
Jag håller på att rensa, rensar ut allt som är alldeles för stort och sånt som jag aldrig kommer komma i, klänningar som inte längre sitter snyggt eller som boobisarna inte får plats i.
Dom är fortfarande i mitt våld men fy fasiken vilken ångest jag kommer ha när jag lämnar iväg dom. Ska höra med några om dom vill ha något av det, annars så skänks dom bort!
Blää, jag har ändå 2 lådor kvar att gå igenom, och det är alla linnen och tishor.. Men jag orkar faktiskt inte göra det nu.

Förutom att rensa garderober har vi fingermålat, eller Leevison har gjort det och även målat sig själv på både kropp och snopp :P
Sen fick han bada och sen bestämde han själv att han skulle ligga i sin säng och kolla på Bamse :)

Nu väntar vi på mat och sen ska jag fortsätta stöka och böka här hemma.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0