Tjena hejsan!!

Shit vad trött jag är!
Känns som om veckan är hur lång som helst! Jag har börjat jobba 9-15;30 och i tisdags jobbade jag till 7, imorgon måste jag gå upp 30 min tidigare än vanligt för vi har planeringsdag.. Jag vill sova!

Igår när jag hämta Leevison på dagis hade han precis försökt krama en liten unge som är värsta hajen och hon hade typ försökt äta upp Leevi eller nått för han har ett ordentligt bitmärke på kinden :( stackars mammas pruppo!!

Efter att jag hämtat honom så tig Pelle över och jag åkte och fixa gymkort med Sanna. Vi mjuk starta igår och cykla i 30 minuter.
Men nu jävlar är jag igång.
Får se om jag hinner träna något i helgen också.

Idag skulle vi alla 3 åkt hem till Johanna och Patric men jag är så trött och Leevi också så tyvärr får Pelle åka själv. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli pigg för jag har sovit som en stock de senaste 2 nätterna.

Aja nu kollar vi klart på Bamse och sen ska monstret badas!

God natt!!
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0