Sjukstugan!

Sjukstugan här hemma består av att dricka te, mysa, små busa, gosa och städning. Jag storstädar och organiserar runt i alla miljoner skåp!
As tråkigt men det blir super fint i slutändan.
Leevi har som sagt haft feber sen i måndags så vi har bara varit hemma, jag har även pratat med mina släktingar och i lördags var mamma här och åt middag. Mjuwsigt!!

Inatt sov gudfar Simon över så han och Leevi mös och gosade när Pelle hade tvätten och jag gjorde mat <3

Ikväll ska jag på mitt första grupptränings pass. Jag ska testa afro dans så vi får väl se om jag kan röra mig imorgon. Haha!
Har hört att det ska vara as kul så jag gör ett litet tips sen om vad jag tycker!

Fick en liten present av Pelle idag också <3 fast den visar jag sen :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0