ÖVERLYCKLIG!!!!

Hela dagen har jag varit i extas!!!
Min pappas kusin svarade på mailet som jag skickade runt till min familj nere i Sydamerika i november.
Vi mailade lite först och sen bad han mig ladda ner Skype så att vi kunde prata via videosamtal. Han berättade om min farfar och vart han bodde, han visade kort på mina sysslingar, på mina kusiner och på min gamelfarmor. Han hade även kontaktat andra delar av familjen och dom blev jätte glada och dom accepterar mig. (Det är ju annorlunda i vissa delar i världen, barn som är utanför äktenskap tex är det inte säkert att de andra i familjen accepterar, men eftersom min mamma och pappa var tillsammans så pass länge och förlovade så blir jag accepterad!)
Asså känslan jag har inom mig är helt sjuk och jag känner mig som en champagne som bubblar över!
Jag är as glad!!
Åter till samtalet, jag visade honom Leevi och Pelle fick presentera sig också. Vi ska höras snart igen och han gav mig namnet på en av mina kusiner som hade blivit jätte glad och ville komma i kontakt med mig och som ville veta allt :)
Åhhhhhh jag vet inte vad jag ska skriva mer förutom att jag är så galet jävla sjukt hysteriskt glad!

AAAAAAHHHHH!!!!! :D

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0