Goddagens!!

Träningen är i full gång för mig och Sanna! Vi har kört rumpa och ben och mage, det känns ordentligt under skinnet på magen :P
Jag har ju även ändrat om hela min kost och sen förra måndagen så har jag gått ner 4 kilo och tappat en halv centimeter både på midja, lår och armar :D så det går bra nu!

Sara var här igår och fick massa av mina fina klänningar som jag inte längre kan ha pga boobsen. Jag ger mycket hellre bort kläder till någon jag känner som vill ha dom än att kasta eller sälja dom på blocket. Och om ni undrar varför jag inte skänker dom så skulle inte "den lilla svarta" i spets och tyll passa på ett stackars litet barn eller på en frysande hemlös! Där fick jag det sagt också.

Och nu till det som rört om hela min värld! Min pappas kusin svarade ju och nu har jag även pratat med en av mina farbröder, han sa att jag såg precis ut som hans dotter (min kusin) och frågade nästan på en gång när jag skulle komma och hälsa på :D tyvärr bröts videosamtalet men vi skrev att vi skulle höras snart igen. Om det inte vore för pappas kusin så skulle ingenting ha hänt, han har även lagt upp en bild så att alla som han inte har kontakt med i familjen kan se det också :)
Jag måste lära mig spanska och holländska! Någon som kan det som känner sig manad att hjälpa mig? I utbyte kan ni få middag, fika och sjukt trevligt sällskap :P

Nej nu ska jag göra lite nytta, har varit hemma med Leevison i 2 dagar men imorgon bär det av till jobbet igen :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0