Träningen!!

Tidsinställt inlägg!
 
 
Som de flesta som känner mig vet så har jag nu tagit tag i min träning ordentligt!
Jag satte igång den 7 januari med min diet och den 9 januari köpte jag mitt gymkort.
Jag har beställt hem lite grejer från en hemsida, dock måste jag beställa hem lite till så att man inte tröttnar på smaket på pullvret :P
 
Sen jag började för (idag 5 veckor sen) hade jag för 1 vecka sen minskat 6 cm bara om midjan, 4 cm om rumpan mm mm.
Jag är grymt stolt över mig själv så nu är det bara att fortsätta i det här tempot.
Måste köpa en till shaker som jag kan ha på jobbet bara för jag kan inte äta mellanmålet som serveras och det är grymt onödigt att köpa med sig sin egen youghurt och grejer.. Det kommer ju hinna gå ut innan jag hunnit äta upp det..
 
Aja fortsättning följer. Beachen 2013 här kommer jag, förhoppningsvis kan jag slippa stå i vassen iår :P
 
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0