Namnsdag :)

Moha jag har namnsdag idag!
Alexandra är det idag den 17 februari och det är ju mitt första namn :)
 
Igår tog jag det bara lugnt och jag och Leevi spelade lite spel och sen låg vi bara och mös på soffan och åt lite popcorn, kolla mello och Pluras kök.
 
Jag vill också bli bjuden på mat av Plura och Måns! Inte bara för att maten alltid ser sjukt god ut utan för att det verkar vara en sån sjukt härlig stämning och bara vara liksom.
Äh jag får väl bli kändis så kanske jag blir inbjuden :P

Nu har jag "fönstershoppat" på olika sidor på internet.
Jag hitta lite nya coola kläder till Leevi, lite grejer som jag själv vill ha, lite till Pelle och lite till hemmet.
Men då kommer vi till det här igen. Om det ska vara kläder som är sköna för Leevi att leka i så är det mjukisdressar som gäller.
Fan vad mycket enklare det är att klä en liten tjej då!
Visst, mycket är rosa, glittrigt eller med rosetter MEN man kan sätta på en tjej en "killtröja" och ett par leggings och så är hon bekväm iaf.
Leevi skulle för det första inte få gå i en rosa tröja med en stor glittrig rosett på för Pelle och för det andra vet jag inte om han skulle trivas med rosetten! Han skulle nog störa sig på den. Men oj oj oj oj vad söta kläder det finns.
Shit om jag och Pelle skulle få en dotter nästa gång skulle det nästan bli lite synd om henne för hon skulle ha så sjukt mycket olika kläder.
Jag vet att jag sa när jag väntade Leevi att han skulle gå klädd i as coola kläder, och nu har han äntligen kommit upp i storlekarna när det är lite mer tuffa klädder. Jag tycker det flesta storlekarna under 92 är så nussiga och gulliga.
Nu kan han ha riktiga pojk-kläder så nu kommer han glida runt och vara super tuff i sommar.
 
Ja jag ska fortsätta med mitt låtsas shoppande och vem vet jag kanske klickar hem något :)
 
Tjingeling <3
*Bild från julafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0