God dag!

Hur är det med er idag?
Leevison vart as pigg för en stund igår kväll men när han skulle sova blev han gnällig och jätte varm igen. Släpper det inte tills imorgon med hostan och det så beställer jag en tid på vc!

Idag ska jag göra en massa hemmaträning och sen ska jag ta fram mixen och kanske testa mig på en smoothie? :)
Måste börja köpa hem mer frukt så att jag kan variera där också..

Sen när Pelle kommit hem från skolan ska jag åka till Farsta eftersom min mascara är slut och sen ska jag kolla lite andra grejer.. Det är ju trötts allt alla hjärtans dag på torsdag :D moha!!

Jaja! Skriver mera snart, ser på statistiken att många saknat att läsa min lilla blogg så jag får lov att skärpa mig och uppdatera mera ;)

Ajuste en semla slank ner igår, men hallå vad gör det om hundra år :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0